Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2015

Τα ελληνικά πανεπιστήμια δεν διακρίνονται διεθνώς …


Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται, έλεγαν οι παλαιοί.

Το αποτέλεσμα είναι  απολύτως προφανές από την τροπή που έχουν λάβει τα πράγματά στα ελληνικά πανεπιστήμια.

Τα πανεπιστήμια λειτουργούν ως σύνολα καθηγητών, όλων αυτονόμων, ανεξαρτήτως βαθμίδας, που αυτενεργούν και προωθούν τις δικές τους επιδιώξεις και λογικές. Καλύπτουν βέβαια τις ελάχιστες υποχρεώσεις, αλλά κύριος στόχος φαίνεται να είναι η βελτίωση έως η μεγιστοποίηση οικονομικών απολαβών, η ικανοποίηση πολιτικών επιδιώξεων και η μικρότερη δυνατή αμφισβήτηση της προσφερόμενης από αυτούς εργασία. Συνακόλουθο η απουσία εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης και το χαμηλό επίπεδο σπουδών.

Το χαμηλό επίπεδο σπουδών είναι  καταφανώς η αιτία της μεγάλης ζήτησης πανεπιστημιακού επιπέδου εκπαίδευσης και η συνακόλουθη μεγάλη παραγωγή πτυχιούχων χαμηλών προσόντων ή προσόντων χωρίς ζήτηση στην αγορά εργασίας.

Η εξέλιξη αυτή είναι λογική συνέπεια της μακροχρόνιας ύπαρξης αδυνάμων ηγετικών μηχανισμών και ηγετών εντός των πανεπιστημίων και η αγνόηση κατά το δυνατόν νόμων και διαδικασιών. Χαρακτηριστικότερο στοιχείο όλων είναι  η απουσία ή η μη τήρηση σύγχρονων εσωτερικών κανονισμών λειτουργίας.

Η αδιαμφισβήτητη αξία της Κανονικής Κατανομή ( Gaussian distribution) εξηγεί παρόλα αυτά την ύπαρξης και ακαδημαϊκών δασκάλων αξίας και μονάδων αριστείας και ικανότατων ερευνητών και εξαιρετικών προσόντων φοιτητών και αποφοίτων. Ωστόσο δεν μπορεί να κρύψει τη γενική χαμηλού επιπέδου επιστημονική επίδοση και τη γενική άθλια εικόνα, συνοδευόμενη από βρώμικες εγκαταστάσεις, βανδαλισμούς, απουσία, εγκατάλειψη και πλημμελή λειτουργία.


1 σχόλιο:

  1. Έχετε απόλυτο δίκηο. Η πονηρία του συστήματος είναι όμως ότι δεν αφήνει να συγκεντρωθούν αξιόπιστα δεδομένα (που είναι διαθέσιμα για άλλες χώρες) ώστε να τεκμηριωθεί πειστικά αυτή η διαίσθησή σας που είναι δική μου, βγαλμένη από μισό αιώνα ακαδημαϊκή εμπειρία.
    Την γενικότερη εικόνα εν προκειμένω έχω προσπαθήσει να δώσω με το βιβλίο μοηυ "Το Πανεπιστήμιο ως Σχολείο" που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Γκουτενμπεργκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή